Facebook + Instagram hirdetés kezelés

Facebook + Instagram
hirdetés kezelés

Likeolók tömegeiből vásárlói közösséget építünk, és ezzel sikerre visszük cégedet!

Nincs időm, küldjetek ajánlatot!

Oké, csak add meg az e-mail címed, és már megy is az ajánlat!







Reklámtartalmú e-mailek fogadásához hozzájárulok.

Facebook + Instagram hirdetés kezelés

Havonta több, mint 5 millió magyar használja a Facebookot, 1,5 millió az Instagramot.

Facebook + Instagram hirdetés kezelés

A mobilon töltött idejük minden ötödik percét a Facebookra vagy az Instagramra áldozzák.

Facebook + Instagram hirdetés kezelés

Átlagosan minden 6. bejegyzés vagy fotó, videó egy cég reklámja, amit SZÍVESEN NÉZNEK.

Miért ne használnád ki te
is ezt a lehetőséget?

Nézzünk egy konkrét példát!

Ő itt Péter: Péternek Streetfood étterme van, és szeretné növelni a forgalmát, amihez Facebook és Instagram hirdetéseket és posztokat rendelt.

Miért jó választás ez Péternek?

  1. Elkötelezett, visszatérő vásárlókat szeretne
  2. Szeretné megtudni, hogy kiket tud megszólítani a termékével.
  3. Célja, hogy meg tudja mutatni a vásárlóinak, hogy mért jó és egyedi a vállalkozása!

Hasonló a célod, mint Péternek? Akkor a Facebook és Instagram marketing neked való!

Facebook + Instagram hirdetés kezelés

Hirdess csak azoknak, akik majd a vevőid lehetnek!

Hagyd a sörétes puskát, válts mesterlövészetre!

Mivel a magyar felnőtt lakosság 90%-a Social média felhasználó, így rengeteg embert elérhetünk a posztjainkkal, kampányainkkal. Éppen ezért számunkra olyan a Facebook, mint a mesterlövészet. Valóban azokhoz az emberekhez szólunk, akik potenciális vásárlókká tudnak válni, tehát precízen kell célozni a csoportunkra.

Miért jó, ha ránk bízod a kampányaidat?

Facebook hirdetést szinte bárki el tud készíteni, de stratégia nélkül halk puffanással érkezik le az ablakon kidobott pénzünk, megtérülés nélkül. Elengedhetetlen a jól felépített stratégia: pontosan meg kell határoznunk, hogy a kampánnyal milyen célt szeretnénk elérni. Tudnunk kell, hogy kik a potenciális vásárlók, azaz a “Personák”. Térképünkre fel kell festenünk, hogy hány évesek, metropoliták vagy inkább vidéken élnek, milyen hobbiknak hódolnak és milyen témák iránt érdeklődnek. Ha ezeknek az információknak a birtokába kerülünk, már tudjuk, hogy kire célzunk, de erre még visszatérünk!

Reggelig tudnánk erről beszélni!

Heti Meeting

Valóban így van. 🙂 Ha érdekelnek gondolataink a közösségi médiáról, kampányok, cégek sikereiről, iratkozz fel HETI MEETING nevű hírlevél listánkra, és nálunk olyan beszámolókat kapsz, amiket te is felhasználhatsz a marketing stratégiádban!

Nem fogunk feleslegesen zavarni!


Reklámtartalmú e-mailek fogadásához hozzájárulok.

A stratégiai tartalomkészítésről

Facebook + Instagram hirdetés kezelés - Peti és az ezüstgolyóMaradva a mesterlövészet metaforájánál, ha a tartalomra gondolunk, akkor azt a fegyverbe tölthető ezüstgolyóhoz tudnánk hasonlítani.

Nagyon fontos, hogy a célcsoportunknak képzett, releváns, értékes tartalmakat gyártsunk, ez ugyanis az alapja annak, hogy hűséges  követőket tudjunk az oldalunkra csábítani. Hiába a legértékesebb kampánybeállítás, ha a tartalmunk unalmas, nem elég összeszedett így  nem reprezentálja a marketingelni kívánt cég minőségét.

A közösségi médiával foglalkozó szakembereink azon dolgoznak, hogy minél jobb ezüstgolyókat gyártsanak posztok, blogbejegyzések, kampányok formájában.

7 ok, amiért érdemes vállalkozásodnak Instagram profilt létrehozni

Az Instagram a kötetlen networkölések, fotók, videók megosztásán túl üzleti céllal is remekül használható, bizonyos feltételekkel. Mi most 7 olyan érvet szedtünk össze, ami eloszlatja a kételkedést egy magyar KKV vagy vállalkozás vezetőjében arról, miért NE hagyja ki azt, hogy itt is elkezdjen kommunikálni.Olvasd el a cikket itt »

Fontos a kampány helyszíne is!

A közösségi hálózatok korát éljük, ami rengeteg lehetőséget nyúlt a márka ismertetése szempontjából. Ebben egyértelműen zászlóvivő a Facebook, de ha velünk kezdesz dolgozni, elemezzük a piacodat és javaslatokat teszünk, hogy mely közösségi oldalakat érdemes használnod a siker érdekében.

Facebook

A magyarok 96%-a megtalálható itt, akik közül sokan itt kezdték digitális életüket, ez az otthonuk.

Instagram

1,5 millió magyar használja az Instagramot, akik divatérzékenyek, szeretnek fotózni, és az átlagosnál jobb módban élnek.

Messenger

4,9 millió magyar használja a Messengert. SMS és e-mail használatuk minimális, viszont szeretnek chatelni.

Most jön a rossz hír!

Egyetértesz azzal a gondolattal, hogy posztolni mindenki tud, és viszonylag egyszerű a hirdetéskezelője a Facebooknak? Pont a látszólagos egyszerűsége miatt egy csomó pénzt és időt lehet elégetni úgy, hogy kevés hasznát tapasztalod.

Úgy gondolod, hogy a lényeg, hogy minél több követője legyen az oldaladnak? Jelenleg nem.

A Facebook, akárcsak a Google, folyamatosan igazítja, fejleszti, változtatja az algoritmusait, és sok esetben nem könnyíti meg a cégek életét a különböző csatornákon.

Ezért fontos, hogy olyan szakembereket válassz, akik folyamatosan követik, hogy milyen szabályozások születnek a különböző platformokon, így a megfelelő mederbe tudják terelni a kampányaidat. Emellett fontos, hogy jó szövegekkel és kifjező vizuális elemekkel dolgozzanak, hogy érdekes legyen a követők számára a tartalmad. Fontos, hogy az ügynökség ismerje azokat a módszereket, kiskapukat, amikkel forgalmat lehet generálni és akár csökkenteni tudják a költségeidet. Elengedhetetlen, hogy integrálva legyen a Facebook és Instagram tevékenységed a marketing stratégiáddal.

Sikeres faceboook és Instagram kampány
Q

Alapcsomag

Itt dolgozunk neked a legolcsóbban!






Reklámtartalmú e-mailek fogadásához hozzájárulok.

Q

Business csomag

Itt dolgozunk neked a legolcsóbban!






Reklámtartalmú e-mailek fogadásához hozzájárulok.

Q

Expert csomag

Itt dolgozunk neked a legolcsóbban!






Reklámtartalmú e-mailek fogadásához hozzájárulok.